ΕΠΕΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΛΑΜΠΡΟΣ ΠΟΛΚΑΣ
www.epea.gr - Βρίσκεστε εδώ: Αρχική σελίδα » Κλασικά
Λάμπρος Πόλκας, δ.φ., στην κλασική φιλολογία - Μ.Δ.Ε. στην ηλεκτρονική μάθηση - εκπαιδευτικός στη Δ.Ε.
 
Σχετικά με το epea.gr
Σύσταση
Επικοινωνία
Προσωπικά
Εργασίες ΠαΠει
Εισηγήσεις
ΚΕΓ
ΠΑΚΕ
Ψηφιακά Γράμματα
Κλασικά
Ανθρωπιστικά
Παιδεία
Κλασικές Σπουδές
Νεοελληνικές Σπουδές
Εκπαίδευση
Γραμματεία
Γλώσσα
Μετάφραση
Ενδογλωσσική
Διαγλωσσική
Web 2.0
Ιστολόγια

 


Έρευνα και διδασκαλία στη διδασκαλία των κλασικών

Το τεύχος 18(2) του 2001 του αμερικανικού περιοδικού Calico journal είναι αφιερωμένο στις εφαρμογές ηλεκτρονικών προγραμμάτων στη διδακτική των κλασικών γλωσσών, κυρίως των Λατινικών. Η πρόσβαση στα περιεχόμενα του τεύχους είναι ελεύθερη.


 

Rob Latousek Fifty Years of Classical Computing: A Progress Report

Kenneth Scott MorrellSunoikisis: Computer-Mediated Communication in the Creation of a Virtual Department

Bob Lister - Tony Smith Learning Latin by Electronic Media: Edging into the Future

Barbara F. McManus The VRoma Project: Community And Context For Latin Teaching and Learning

Anne Mahoney Tools for Students in the Perseus Digital Library

William Magrath A Return to Interactivity: The Third Wave in Educational Uses of Information Technology

Susan Bonvallet Roles for Technology in Collaborative Teaching

John Gruber-Miller - Cindy Benton How Do You Say "MOO" in Latin? Assessing Student Learning and Motivation in Beginning Latin

John Sarkissian Monitoring Student Behavior in Computerized Latin Exercises

Steve Prince The Perseus Project: Eight Latin Lesson Plans

Ann RaiaAn On-Line Program for Intermediate Level Latin Readings

Alison Barker Ancient Greek with Thrasymachus: A Web Site for Learning Ancient Greek

Stephen A. Dall Technology in the Classroom: Teaching the Process of Editing