wiki ΚΣΕ Β 1 (2017)
Λάμπρος Πόλκας
Στο πλαίσιο της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών επιπέδου Β1 το 2017, δημιουργήθηκε wiki, προκειμένου οι επιμορφούμενοι να εξοικειωθούν αφενός με τη λειτουργία του και αφετέρου να δοκιμάσουν τρόπους εφαρμογής του στη σχολική τάξη. Επιπρόσθετα, οι επιμορφούμενοι είχαν τη δυνατότητα πρόσβασης σε ποικίλο εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο κάλυπτε τις επιμορφωτικές τους ανάγκες. Η επιμόρφωση έγινε στο ΚΣΕ του 2ου Πειραματικού Γυμνασίου Αθηνών.

...δείτε περισσότερα
|
|
|
wiki ΚΣΕ Β 2 (2014-15)
Λάμπρος Πόλκας
Στο πλαίσιο της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών επιπέδου Β 2, δημιουργήθηκε τη σχολική χρονιά 2014-15 wiki, προκειμένου οι επιμορφούμενοι να εξοικειωθούν αφενός με τη λειτουργία του και αφετέρου να δοκιμάσουν τρόπους εφαρμογής του στη σχολική τάξη. Επιπρόσθετα, οι επιμορφούμενοι είχαν τη δυνατότητα πρόσβασης σε ποικίλο εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο κάλυπτε τις επιμορφωτικές τους ανάγκες. Η επιμόρφωση έγινε στο ΚΣΕ του 2ου Πειραματικού Γυμνασίου Αθηνών.

...δείτε περισσότερα
|
|
|
wiki ΚΣΕ Β 2 (2014)
Λάμπρος Πόλκας
Στο πλαίσιο της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών επιπέδου Β 2 το 2014, δημιουργήθηκε αυτό το wiki, προκειμένου οι επιμορφούμενοι να εξοικειωθούν αφενός με τη λειτουργία του και αφετέρου να δοκιμάσουν τρόπους εφαρμογής του στη σχολική τάξη. Επιπρόσθετα, οι επιμορφούμενοι είχαν τη δυνατότητα πρόσβασης σε ποικίλο εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο κάλυπτε τις επιμορφωτικές τους ανάγκες. Η επιμόρφωση έγινε στο ΚΣΕ του 2ου Πρότυπου (τότε) Πειραματικού Λυκείου Αθηνών.

...δείτε περισσότερα
|
|
|
wiki ΚΣΕ Β2 (2013)
Λάμπρος Πόλκας
Στο πλαίσιο της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών επιπέδου Β2 το 2013, δημιουργήθηκε αυτό το wiki, προκειμένου οι επιμορφούμενοι να εξοικειωθούν αφενός με τη λειτουργία του και αφετέρου να δοκιμάσουν τρόπους εφαρμογής του στη σχολική τάξη. Επιπρόσθετα, οι επιμορφούμενοι είχαν τη δυνατότητα πρόσβασης σε ποικίλο εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο κάλυπτε τις επιμορφωτικές τους ανάγκες. Η επιμόρφωση έγινε στο ΚΣΕ του 2ου Πρότυπου Πειραματικού Λυκείου Αθηνών.

...δείτε περισσότερα
|
|
|
|